luni, 6 septembrie 2010

Uitasem de acest blog .

Nu stiu de ce, dar citind poezii de Eminescu mi-am dat seama ca vreau sa am si eu un blog. Mare chestie, acum toata lumea are asa ceva. E la moda. Dar eu nu l-am vrut pentru ca asa e la moda, ci pentru ca asa am simtit. Vreau sa scriu din nou.
Incercand sa-mi creez cont am observat ca am deja unul . Si da, era facut de mine. Hmm, parca imi aduc aminte ceva. In ultima luna de liceu dinaintea vacantei de vara ne-a pus profa de T.I.C sa ne facem fiecare propriul blog. Era ceva facut la repezeala, in 10-15 minute, pentru ca restul minutelor sigur le petrecusem vorbind cu EL pe mess. Deci prima postare e facuta atunci, in lunea aceea in care imi parea ca nu voi mai ajunge niciodata acasa sa mananc.
L-am revizuit putin. Sa vedem cu ce postari voi veni de acum inainte ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu