marți, 7 septembrie 2010

Ce este timpul ?

Ciudat. 7 septembrie 2010. Mai este o saptamana pana la inceperea liceului. Abia astept sa vad iar curtea Traianului plina, rasunand de rasetele elevilor ce pasesc probabil pentru prima oara in incinta scolii dupa cele 3 luni de vacanta [ pentru ca nu cred ca altii au mai dat pe acolo in timpul verii, ca mine de exemplu, si in nici un caz sarind gardul intr-o noapte.. (21. IULIE. 2010) ] care au trecut nespus de repede .

Pot spune ca vara asta a fost o vara PLINA din toate punctele de vedere. Prima vara in care am muncit, am cunoscut fel si fel de persoane, am vazut cam cum si ce fel sta treaba cand e vorba de lucruri ceva mai serioase, am sperat, am plans, am simtit teama, am iubit, am descoperit, am citit Luceafarul (nu-l citisem nici o data pana la capat ), am avut vise si visuri, m-am plimbat, am invatat sa astept, sa am rabdare, am privit luna, am ascultat marea si mi-am dat seama ca o iubesc din ce in ce mai mult, mi-am facut prieteni noi si am incercat lucruri noi.


Sunt pregatita de noul an scolar si sper ca va decurge cel putin la fel de bine ca cel precedent. Stiu ca-i va lipsi un element nepretuit pentru mine, dar oricat mi-as dori nu-l pot aduce inapoi.
Daca ar fi sa o iau de la capat in ceea ce priveste vara ce tocmai a trecut, nu cred ca as schimba ceva !

Si totusi .. Ce este timpul ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu